Holiday@Terengganu part 2

Fuhhhh busy sungguh aku harini..*sambil lap peluh*


Dengan opis harini renovate, dengan aku lari sane lari sini settle kan hubby punya surat menyurat.. wahhh busy hakak harini ok..


Sebusy2 aku cmner pon tetap nak cont entry tuk harini.. semangat berblogging dh mula nk memuncak ni..hahahah


Ok2 cont entry lepas lepas ktorg jejalan pergi batu burok ehhh pasar payang ehhhh alamakk lupala entry lepas last ape yek aku citer??? hahaha lupa la..xpe2 aku truskan mengupdate di masjid kristal ..



Sampai2 jer terus hubby suh aku tgkap gambar kat pintu masuk ni..bukan aku yang nak yerr dia yang suruh.. ngeeeeeeee


mcm nak nyanyi lagu NEGARAKU kan...


haa yang ni plak sebab aku suh dia berdiri mcm imam muda nk nyanyi lagu nasyid..nampak x muka 2 suci je kan..teringin masuk imam muda katanyer tapi xhafal doa qunut tu yang xjadi join..miahahahahah *kidding2*


ehhh apekehal la plak gambo kat muzium ade duk dalam entry aku ni...tersalah pilem la pulok..hahah


Bonda tercinta...


Kalau dalam kamera xfull gambar aku memang xsah...


Kalau jatuh ni dh jadi 2 kes.. ish ish ish...


Nampak x mamat kurus duk landing baik punya tu..baik kan dia landing siap kaki silang lagi..tu kalau terpeleot dh jadi 2 kes jugak mak dia..hahahahaha


Anak2 buah aku..yang patah tangan 2 yang aku pernh citer entry lepas yang dia nak masuk komanwel 2..cedera sudah..



Walopon anak mama semakin besar tp perangai dia 1 xberubah....lu pikirla sndiri.........!



wahhh sayang lengan dh ade ketak2 la..wahh menjadi 2 bamping hari2..tapi skang bamping smbil baringla selama 1 bulan..heeheheheh


Lepas menenangkan fikiran dekat sini ktorg balik umah nak rehat2..ohh taman tamadun islam dengan masjid kristal ni malam tutup.. so sape2 nak datang kenala datang siang..kalau malam perghhhh lawa sgt2 masjid kristal ni..menarik jer mata memandang...


Balik tu singgah kopok losong.. c2 kan femes kopok lekor dia..


1 pinggan RM5 jer.. sedap mmg sedap sebab rase ikan semata...



PS: Dari hari pertama sampaila hari ketiga aku bercuti dekat kuala terengganu setiap hari aku lalu jalan yang berbeza2..haaaa korg ade???? *al-maklumla kalau lalu ikut sight board*




Okla aku nak pi call cleaner ni suh datang bersihkan opis..kang xpasal2 big bos masuk tengok opis mcm baru lepas kena rompak takut sakit jantung plak dia...



Choww!




No comments: