Kenyangnya dapat makan free!

*semyum smpi ke telinga* gembiranya bila hubby cakap nak belanja makan :)


Suh pilih nak makan ape...mula2 aku suggest rojak mamak kat taman bahgia sebb sedap..tp pikir2 balik jauhla plak ,so aku pilih mcd jerla sebab dekat ngan opis..dia belanja bukan mcd jer tp kfc sekali..syukur alhamdulillah..walopon kat kfc aku makan EGG TART jer..




Sedappppp ko.. xmuak langsung...serius wa cakap sama lu..


Tapau je pon pehtu makan kat mcd..


Mcm birday dia plak..awal2 dh suh tgkap gambar dia..hahahaahah



Dapat makan free sape xsuka kan...xsedap pon kata sedap..xkenyang pon kata kenyang..xde selera pon terus jadi berselera...



Thanks u sayang..semoga hubungan kita bahgia hingga ke akhir hayat dan rezki yang melimpah ruah..



Cepat2 sihat k..nnti ayang plak bawak sayang g makan steamboat!



PS: hubby cakap hadiah tgu bulan 8 nanti.. what????


1 comment:

cik nani said...

HAPPY BIRTHDAY sis..semoga berbahagia di samping keluarga..semoga murah rezeki..panjang umur..=)