Kaki kotak.

Good morning guys!




Fuhhhh buat julung kalinya dalam sejarah selama 5 bulan tahun 2011 ni aku balik keje terus amik anak terus balik rumah terus masak terus tido.. perghhhhh bahagianya...........lepas makan terus landing atas katil sambil peluk bantal gebus aku...perghhhhh bahagianya.............dan tanpa disedari aku tertidur sampaila jam 9.30 malam baru aku tersedar.. sedar2 jer aku nengok anak aku tengah main kejar2 dengan hubby.. apela yang diaorg buat ni...




Kejadian ni berlaku mase aku tengah masak sebenarnya.. nak bagi qaseh jangan kaco aku, aku bagila dia kokocrunch dia punya feveret.. bagi dalam pinggan jer sebab kalau bagi 1 kotak habis dia makan kotaknya bukan isinya...



*tengah masak* hubby panggil


''awak2..tengok ni anak awak buat ape''


*sambil masak sambil mata nengok* ''ya allah ape kejadahnya sume ni''


''tolong kejap tarikkan kaki dia bawak kuar..dia tak boleh jalan'' hubby cakap


''ok jap nak tangkap gambar lu''


*waktu ni anak aku dah melalak sebab tak boleh jalan*



Memang betul aku cakap..dia tak makan isi tapi makan kotak... ish ish ish


''Ok qaseh standby..diri tegak2 mama nak tangkap gambar ni''


''Ok lagi yer sayang... sabar yer..jap lagi mama bawak keluar kaki tu...


Opsss terjatuh sudah.... sian dia.... tula lain kali masukkan dua2 kaki terus dalam kotak tu.. tak pon mintak ayah lagi 1 kotak pakai dua2 kaki.. baru ade ummmmmm!





Budak ni sejak duajak tigajak ni kalau panjat kerusi siap jonget2...punggah beg aku habis sume makeup2 hancus.. tragis tau kalau nengok beg di punggah sebegitu rupa..



Tapi skang dia takut jugak dengan aku n hubby.. aku agkat tangan nak pukul dia dah lari.. hubby besarkan bijik mata dia dh tunduk muka dia sambil baling2 barang tunjuk tanda protes...



Tapi tula itu tandanya anak kita dah besar.. lagi2 membesar depan mata kita....







PS: Malamni nak pergi carik baju tuk si kecik ni..





3 comments:

miss Sushi ♥♥ said...

ala comelnyer...:)

msredcheesecake said...

puan tia,
sempat lagi tu amek gambar...heheee...

kokokrunc kalu, msred pon suka makan.bule habis sekotak sekali makan...hheeee

Puan tia said...

miss sushi: tq

msred: heheheeh layannn