i appreciate it.....thanks so much...!

Ha berbalik cerita semalam....




Anak sapela ni main masuk rumah tak bagi salam ....main redah jer...*tuju kat diri sndiri*






Assalammualaikum guys....



Berbalik cerita semalam entry pasal Present form my beloved hubby



Entry yang sangat laju tanpa stop sekejap untuk pikir ape nak cakap lepas ni bagi aku terrrrbaikkkk daripada entry2 yang lambat no aku nak memikirkan ape nak dicakapkan supaya ayat cantik dan manis didengar.. miahahahahahah



Masuk2 jer dalam kereta hubby tersengeh2.. aku pandang & cakap thanks u sebab bagi hadiah..soalan pertama aku tanyer dia is '' kata nak bagi bulan 8??'' theeeeeeeeeee



Aku story dekat dia dari A sampai Z perasaan aku dapat hadiah ni..


Mulakan dengan A aku excited sangat2 then cakap thanks banyak2..n last sekali Z aku habiskan cerita aku dengan ''tapi kasut tu kaki melecetla,then skirt tu colour ijau saya tak suka'' *lempang*



Bukan tak menghargai ..hubby aku pon dah paham sangat yang dia saja beli ape2 jer contoh barang yang nak bagi aku then suruh aku pilih sendiri nanti..so balik keje terus ke destinasi tempat dia menyopping barang2 ni..so nila hasilnya



Mula2 hubby cakap dia memang nak beli design yang ni..tapi last sekali dia amik lain pulak...*kaki xleh bla*


Cantikkkk aku suka..pakai pon selesa...tapi akak kedai ni cakap kena tambah duit kalau nak tukar.ahhh tak kisahla tambah pon tambahla setakat 3 hinggit tak rase sangat kot...





Ayat hubby yang tak boleh bla kat aku semalam...


''awak tak payah belikan saya ape2 tau''


Ape maksud disebalik ayat ni yek??? confius hakak tau.....


No comments: