Tiba-tiba aku teringatkan kau......

Hamboi hamboii hamboii lepas lunch sume mata kuyu jer yer.. cer cuba letak batang mancis bagi besoww sikit bijik mata 2..



Tapi kalau aku plak lepas lunch dah kenyang mentekedarah mesti terlupa amik barang.. mcm harini dengan selamber nya smpi jer kat opis aku terlupa bawak flashcard..tak ke dengan rase mcm nak terjun bangunan jer tadi sebab kena patah balik umah amik kad.. sadis2..



Tetiba harini aku teringat2 popia basah taman medan.. 1st makan mase kawan hubby 1 opis bagi hubby rase then dia tgglkan aku 1 suh rase jugak, sedappppp! pehtu esok trus hubby order 10 kat kawan dia.. memang bestla esok 2 ktorg dinner makan popia jer.. save budget..theeee



*bapak google*


Aku memang peminat popia basah.. kalau ke e@curve mesti singgah ikano beli popia basah.. sedappp


*mak google*

*adik google*



Sedappp.. dia ade letak crispy 2 yg cedap...



Gambar2 diatas aku cilok dekat family google.. lengkap mak bapak sume ade.. asyik citer pasal popia jer hubby terus mintak tolong kawan dia belikan dulu nanti petang kitaorg datang umah dia amik.. sampai camtu sekali kan...



penangan popia basah taman medan.. ish ish ish.....






PS: Esok cuti nak kemas stor kat umah tu.. dah mcm kedai jual baju/kasut bundle aku nengok..


10 comments:

blackroses said...

favourite akak ni

My Little Diary said...

ish3x... jgn terjun bangunan.hehehe dosa!

alamakkkk sedapnya popia basah tu!

qaseh tia said...

blackrose: sedappp kan

little diary: heheheeheh terjun kete jer..hehe

Farah Shamsudin said...

saya tak berapa nak pandai makan popia basah.. tapi kalau popia grg sedapp! saya srg je boleh habiskan.. hehehe..

akufakhrul said...

nk free bleh? hahahaha......

qaseh tia said...

fara: popia goreng plak serap minyak..heheeh kita xsuka

fakhrul: manaleh free..skang masuk toilet pon kn bayar maa.hahahah

sHEmA_sHImoT:D said...

alamak,melelehhhhhhhhhhhhhhhh;p

qaseh tia said...

shema : heheeh sedappppp

Anonymous said...

wahhh sedapnya...

Far8 budak baik said...

popai pedasss kann mmg sedap..
kadang2 ngidam je nk popia...
sangup jln jauh cari..
nk mkn nye psl hak3