Hope sayang kuat!

Good morning guys!


Sorry lama xhupdate blog seperti yg aku janjikan be4 cuti ..sebab bila dh malas melanda diri dengan otak xde idea tu yg aku perap jela blog aku ni..sekali sekala biarla ade sawang sikit kan..


Entry aku kalini tersangat2la ringkas dan padat aku rase la kot..so sila baca laju2 yer..


Pasal terengganu aku update bila aku free ok. skang aku nak bagitau yang buat aku xfree sebab hubby aku masuk wad dari malam td kena operate dia punya perut. so aku kena stay ngan dia stat today onwards sampila dia kuar.. maybe dia operate harini or esok..


Mengalabah + muka cuak mcm nak bersalin aku tengok dia.. Bila aku cakap rileks xsakit pon kena jahit, xsakit pon kena bedah sebab kita xsedar.. barula dia cool.. then gelabah balik.. last2 dialong aku ngan hubby


''ala dulu mase nak bersalin 2 pon kena jahit gak kat tuttt xsakit pon'' aku cakap


'' ishhh ngerinyaaa'' hubby cakap


''ishh mnde rasela dia bagi ubat bius..kalau mcm awak ntah2 dia bagi pengsan trus kot'' aku cakap


''ishh yeke..takutnyaaa'' hubby cakap


''rileks jer..kang lepas operate kita xyah pikir2 dh pasal penyakit ni..'' aku cakap


''xpe2 nnti lepas je awak dh siap operate saya sms kat sume kawan2 awak yg awak dalam wad''


Barula dia senyummm malu2 kucing..




Tapi betul bila aku pikir balik xdelah sakit kot cuma rase je dia jahit tu..ngeengeengeee nyilu2 je..



ok2 cukup smpi disini sebab aku kejap je kat opis ni..sat g nak teman hubby.. nasib baikla bos aku memahami sgt2 sebab aku baru je hbs cuti semalam dh tetiba harini kena cuti balik dan esok dan lusa..kekekekeekeke


chowww chinnn choww...!



PS: wat penat je aku angkut lappy kat spital alih2 xde wifi.. al-maklumla bila penangan berukband xbayo2 jadi ler cmni.. huh!


1 comment:

CikRose said...

semoga semuanya berjalan dengan baik..semoga kuat hadapinya..=)