MOM&BABY'S DAY OUT @TV3

Good morning guys! semalam aku cuti tu sebab tak update blog.. haaa? tak tanyer??? sajeee bagitau!



Last sunday ktorg menghabiskan masa yang singkat di sini



Ehhh silap letak gambar... ni iklan tak diiktiraf... sorry2...


kitaorang pergi sini..



Yess memang singkat dari pukul 10 pagi sehingga 12 tghari.. walaupon aktiviti kat sane habis pukul 6 petang..


sampai2 jer ktorg terus pergi register nak join kan qaseh 1 of d contest tapi malang tak berbau waktu tu sebab sume contest dah full.. yesss aku ulang lagi sekali sudah full...


Dengar jer dah full terus aku ajak hubby balik.. haaaaaaaa memang mula2 tak tau nak buat ape.. kehulu kehilir.. sian qaseh dahla panas..mengantuk..+ dengan kelaparan aku nak memuncak waktu tu.. booth jual makanan ade tapi macam tak ade selera aku nak melantak kat sane.. dengan panasnya .


Ramai jugak datang dengan niat nak masukkan anak contest ,tau jer dah full diaorg balik..





Ehhhh panjangnya explain aku pasal full ni..... ok ktorg kehulu kehilir sambil kacau2 sang badut..






Qaseh takut rupanyaaaaaaa...


Peduli ape kan..takut lagi aku suka bagi dia takut...ngeee nak lari memang tak kemana la jawapnya..


Bagi kelepasan kat dia...



Kesian tau kami.. nak main bende alah ni berat hati aku nak bagi..kang ade pulak yang kene lenyek dalam ni..




Tengok jela yang termampu.. sian sian...


Teringin tapi apekan daya...


Dapat merase part ujung2 pon jadila....


Dapat gakla sikit dia punya aura kalau duduk dekat sini.. kan qaseh...


lagipon dapat tuah duduk sini..dahla dapat rase aircond lepas tu pulak dapat masyk tibi kan qaseh...


Say haiiii


Depan camera mcm2 memek muka dia buat....bagus anak mama ni!


Lagi lama la camera 2 duk depan dia rakam gelagat si kecik ni..



Another 1 shoot aksi si kecik ni menari.. ngan bapak2 dia sekali menari..aku??? aku menyorok belakang pokok2..



Macam2 booth ade jual baju budak2, jual cupcakes,jual nasi etc.



Booth dynas pon ade..dia jual baju2 dari butik dia dekat e@curve..


Cupcakes cacat.. sian dia tau belum sempat di ngap dh kena sambar dulu ngan tangan dak tecik ni..





Totally expo ni okla cuma aku xlalu nak duduk sane sampai pukul 6 petang.. lepas kul 12 terus ktorg pergi makan dekat 1utama...teppanyaki..






Waktu ni anak aku dah mengantuk tak kira.. sampai makan pon dia leh baring atas meja.. rugi tak tangkap gambo.. sian... bangun awal pukul 8 lepas tu tak tido2 sampaila tengah makan pon boleh baring..siannn anak mama...nasib baik nasi tak masuk ikut lubang idung..





Nantikan part ii in MOM&BABY'S DAY OUT @ TV3



No comments: