Basikal baru qaseh...

Wahhh mcm xbiase..tiba je hari isnin mcm2 bende nak update..bila xde idea blogwalking jerla yg aku terrmampu..


Hari ahad aktiviti ktorg misi mencarik basikal untuk qaseh... mula2 pg dekat area umah sungguhla mahal wehh basikal budak saje RM180. tertelan halkum aku... next misi mencarik sambil merepair gelang si qaseh xsmpi 1 mggu dh putus..sabo jela.. so ktorg pg sungai buloh sbb ramai kata kat sane barang murah2.. memang betul pon murah.. mula2 masuk 1 kedai ni mahal jugak dalam 180 dia bg murah 150 aku xnk sbb mahal kott.. pergi kedai sebelah dia sama jer basikal nya siap ade musik lagi dia letak harga mula2 110 jer hubby mntk kurang dapat 80 hinggit...terus terloncat gembira aku kat c2..miahahahahahah


Nila basikal yg aku idam2kan..sebab leh tolak dr belakang..


haaa tengok 2 ade gaya x..


yg bestnya sebab ade org tukang tolak..baru nampak tangan je 2.. tp niat dalam hati dia aku tau dia nak naik basikal qaseh ni..teringin....


nampak x tu...muka dh ternampak sikit dalam camera aku..xleh nak larikk dh...


haaaa nampak x tu muncung anak buah aku 2.. tu namanya baru lepas kena tegur ngan aku..heheehehe


Dia nak sangat naik basikal qaseh ni..aku xbagi sbb basikal dak kecik ni plastik jer..kang xpasal2 xsampi smggu dh pecah... tp tula nk wat cmner kan..aku tgh syiok tido, anak buah aku ni plak duk melanyak basikal qaseh..bila aku tersedar mengelabah dia turun..hahaahahahh


Okla dapat belikan basikal..xdelah dia nak berebut2 ngan anak2 buah aku tu...


Lepas ni aku nak pg jalan2 supermarket leh kot yek bawak basikal ni...xyah bawak stroller dh..huhuhuhuhu





2 comments:

Maunathul Ilmi said...

Salam.. Hai kak.. Sg buloh area mane ek?!! Sbb sy pon na beli basikal cenggitu tok anak laki sy..

Maunathul Ilmi said...

Slm. Kak.. Sg buloh area mane ek?!! Sy pon na beli satu utk anak laki sy..