Happy birthday SAYANG!

Shhhh Shhhh diam2 tau..kita nak wat surprise birday untuk my hubby ni..



haaaaaaaaaaa terkejut x? terkejut x? harini hari lahir my hubby ..mmg stiap tahun aku mesti wat surprises birday ..so tahun ni duk pikir last min tu yg jadi cmni jer..simple tp dia hargai sgt2..tapi dia xtau pon aku nak beli kek anta kat opis dia..sbb awal2 dia ckp xyah celebrate ape2..so aku pon agguk jela..dh stiap tahun mesti celebrate mustahil tetiba taun ni xwat ape2 kan..jangan harap! kalau bukan aku sape lagi nak celebrate birday dia....kita kenala hargai dia sebgai suami kita kan...


Kek ni aku g beli kat 1 utama kedai cake essence..bunga coklat 2 aku beli kat famouse amos..



Selalu akula org pertama wish birday dia kol 12.01 min malam td kan..tetiba dia touching aku xwish birday dia..tp mmg betul pon..kuikuikui aku dh set kat kepala tept kol 12 aku nak wish..tetiba leh plak aku g tido wehhhh..sabo jela..pehtu aku terjaga kol 12.30 pagi cepat2 aku wish..tp apekan daya dia ckp aku xwish pon malam td..hurmmm xpela sayang, janji ayg ingt ayg wish kol 12.30 pagi & kol 1.30 pagi..*errr ke aku mimpi yek yg aku dh wish* kuikuikuikui al-maklumla tgh tido...


Orang tgh aku kawan si zam zizan.. dia yg amik kek ni bagi kat zam..perghhhhhh menangis wehh hubby aku dpt kek ni... kan sayang??? buruk bebenor muka 2 kalau nngis..xmo xmo...


Lunch aku ckp nak belanja dia makan..so dia pilih darabif..ok set jommm



Birday boy...



Birday girl..lalalala



Birday girl again..lalalalala


aduhhhhh terus ade virus blog aku ni kang................








Just 4 u!


PUISI CINTA BUAT SUAMI..


Senyummu adalah bahagiaku..

Ceriamu adalah dambaku..

Gelisahmu adalah kebimbanganku..

Air matamu adalah kesedihanku..

Kau pelipur lara dukaku..

Kau pengiring suka citaku..

Bersama kita dalam hari-hari keberkahan..

Ikatan ini berawal dari hati atas nama cinta..

Jalinan ini bermula dari rasa atas nama sayang..

Pertautan ini berasal dari angan atas nama rindu..

Sungguh ini adalah cinta, sayang, dan rindu..

Cinta, sayang, dan rindu atas nama pengabdian kepada Rabbul Izzati..

Malam ini bintang bersinar cinta, bulan tersenyum sayang, angin mendesir rindu..

Wahai bintang, bulan dan angin..Sampaikanlah salam cinta, sayang, dan rinduku kepadanya..

“Sungguh Aku Sangat mencintaimu karena Allah”







I LOVE U when you are laughing..

I LOVE U when you are sad..

I LOVE U when you are happy..

I LOVE U when you are mad..

I LOVE U when you are joking..

I LOVE U when you are true..

But the reason why I LOVE U

Is just because u are YOU!!!





5 comments:

Anonymous said...

wah...btol2 isteri mithali ni...mesti tharu si suami tu..hepi befday buat si suami jugak...smoga pjg umur,murah rezeki n smg kowg sntiase bhgia hgga ke akhir dunia..cepat2 dptkan adik utk QASEH tau..hehe

AuniDelights said...

so sweet.....harap tia & zam bahagia hingga ke akhir, di rahmati ALLAH hubungan kalian berdua,tabah menghadapi apa jua rintangan & cubaan hidup berumah tangga, dapat anak yang ramai, cute2 mcm qaseh...

qaseh tia said...

sue: insyaallah..amin..

sue@chica : insyaallah..amin..

ktorg akan tambah qaseh adik..wakakakaak tidakkkk!!!

storyfromme said...

happy belated birthday untuk hubby cik bunga :)

qaseh tia said...

story: trimas kasih :)