Contest Semua Tentang 4

Good morning guys.. Hari yang paling mulia harini.. jumaat penghulu segala hari..semoga kalian2 sume diberikan rahmat dan rezki yang melimpah ruah. amin.



Aku di tag oleh MISS SYAFIQA POLKA DOT dari semalam tapi xde mase nak buat..



Contest yang dianjurkan adalah



1) 4 PERKARA DISCRIBE ABOUT YOURSELF


- Seorang yang cepat cair

- Seorang yang tegas

- Seorang yang nampak sombong tapi xsombong sebenanrnya...*xkenal maka xcinta* hikhikhik

- Seorang yang suka berfesyen.


2) 4 NAMA MANJA KAMU


- Anje *Panggilan arwah abah panggil*

- Atie

- Tia

- Siti *bos panggil*


3) 4 PERKARA BAIK YANG KAMU BUAT HARINI


- Mandi awal *7.30 pagi* selalu kol 8 keatas

- Beli nasi lemak *selalu xbekfes*

- Minum air mineral *selalu minum air gas*

- Bersihkan habuk2 di atas meja opis *selalu kalau buat pon 3 bulan sekali* miahahahahaah


4) 4 TEMPAT YANG NAK SANGAT PERGI


- Mekah

- Mesir

- Jordan

- Arab saudi

* ha habibi ya maulana*


5) 4 BENDA WAJIB BAWA KALAU KELUAR


- Wallet

- Handphone

- Botol susu *qaseh punya* kalau dahaga aku minum gak sikit

- Botol air masak *ini bukan aku punya tp anak aku punya* heheehheeh


6) 4 PERKATA TERAKHIR KAMU BUAT SEBELUM JOIN CONTEST INI


- Makan nasi lemak

- Baru balik dari toilet

- Berchatting di skype

- Bukak group blogger

*haaaa pandai x aku susun mula2 makan nasi lemak pehtu trus g toilet* ngeeeeeeee


7) 4 ORANG PALING KAMU SAYANG DI DUNIA INI


- Abah

- Mak

- Hubby

- Qaseh


8) 4 JENIS RAGAM MANUSIA KAMU JUMPA HARINI


- Sembur baju dengan pewangi febreze *sape makan pau dia rase pau nya* miahahahaah

- Seorang kawan yang caring

- Seorang guard yang tnyer aku soalan 2x bende yang sama.. aduiiii

- Despatch tersalah masuk opis..


9) 4 MISI YANG MESTI KAMU CAPAI DALAM TAHUN INI


- Naik gaji! kalau naik pangkat pon ok gak

- Bawak qaseh pergi holiday

- Nak jadi ibu/isteri yang solehah

- Nak bahgiakan hidup mak.


10) 4 HABIT BURUK KAMU


- Suka berangan

- Seorang yang Boros

- Suka goyang2 kan kaki

- Suka kerut kening

* habit buruk aku ni dh nampak sikit dekat qaseh..hahahhahah*


11) 4 PERKARA YANG KAMU FOBIA


- Bersalin fobia sebab rase mcm nyawa2 ikan je mase tu..

- Ditengking/diterajang depan orang ,fobia wooo smpi skang..terrngiang2..

- Bawak kete time nak kone kena amik site betul2..sbb dh pernh langgar moto..*walopon salah moto 2*

- Tengok ular melintas kat tengah jalan..fobia smpi terbawak ke mimpi..


12) 4 SEBAB JOIN CONTEST INI


- Sebab di tag *hehehhe*

- Contest ni unik belum pernh blogger lain buat camni tanya banyak soalan..hahahaha

- Lagipon saya memang suka jawab2 soalan ni

- Mengenali dengan lebih rapat dengan blogger..







Ok settle dh! penyertaan tamat sehingga 31mei 2011..


Aku tag sume rakan2 blogger!!




GOOD LUCK!




No comments: