Durian *part iii*

OTW balik ke KL


jalan dh clear sikit dekat2 bukit beruntung..


Muka kepenatan selepas balik dr dusun terus siap2 balik KL..aku nak drive dia xmo..


Aksi selongkar beg mama dalam rancangan fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!


ade ape yer dalam ni..*sambil godek2*


ok saya jumpa, ini mesti beg makeup


saya mcm xpercaya dalam ni beg makeup ,saya nak bukak tgkla.. *kata qaseh kepada mamanya*


Aksi ketika paparazzi menangkap gambo wartawan fuhhhhhhhhhhhhh yang menyelongkar beg suka2 hati dia jer..


opppsssssss muka tanpa makeup memang agak lesu sikit..tgk tu pandai kan wartawan ni elak muka dia drpada di snap..


Saksikanla rancangan fuhhhhhhhhhhhhhhhh! episod yang ke 789


fuhhh katanyerrr.


qaseh dr taiping sampai perhentian tapah dia tido..elok je berenti kat tapah dia bangun..mungkin dia lapo kot..so dia memangla bangun dan buat keje dalam kete smpi dekat sungai buloh baru dia tido balik...


Sekain cerita tentang wartwan ke paparazzi ke entahla..............


1 comment:

cik nani said...

hahaha..comel betol wartawan baru rancangan fuhh ni..tahun depan komfom dapat award ni..