Anak kesayangan Hambaa....Hambaa...Hambaaa

.

Bila mamanya di dapur tengah ketung ketang ketung ketang sambil nyanyi lagu cek mek molek sekali terdengar desas desus suara di depan


Ayah: mama...mama...tengok qaseh dia main beg mama (sambil cakap sambil tengok tibi)

Aku: Biarla dia main bukan de pe2 pon....

Ayah: ni ha dia main makeup .....

Aku: (berpikir sejenak dalam hati nak marah ke xnk) hurmm makeup pe yek..ala biarla kot dah xpakai lagipon makeup2 tu...pi lantak diala...



Sambil masak hati xtenang..tgk si qaseh diam je kat depan tu kan...ntah ape dia buat..ayah dia kalau dah tengok tibi habisla...dapur meletop pon dia wat dono je...settle masak memasak aku lepak la kat depan tengok anak beranak 2 ape kabar..sekali ko mmg terkezut beruk mak nye aku diwatnya..aku ingtkan dia main makeup eyeshadow ke tu aku xheran sebab xpakai langsung..ni dia duk godek2, korek2 lipbalm maybelline aku wehhhhhhhhhhhhhh tak hangin ko! baru beli tuuuuuuuuuuuu



Acara bukak penutup tak dapek2 sbb aku dah tutup balik...

 Nampak x tu..muncung je lebih...habis hancus lulus hati aku tengok dia duk congkel lipbalm aku...

Ha see ..hari2 duk tengok mama dia makeup depan dia tu jadi lagu ni....*longhat ape lak aku hantam ni*



Aku amik dia mengamuk..last2 main campak2 ngan hubby terus dia xperasan bende tu dah simpan.....


Pehtu dia dapat camera pulak......lepas 1 ,1 budak demok ni... dia g capture sane capture sini..mmg betul2 gambar hubby pon dia tgkap..

 Tgh landing baik punya depan tibi...anak snap gambo dia pon xpersan...

Gambo dia pon dah pandai tgkap sendiri...siap muka ade fell gitu...yg belakang sensor sbb ade kaki yang xsenonoh duk terkangkang kat citu....miahahahaahaahahahah



Dan aksi baling membaling camera pulak sampaila si demok xsedar...hahahaha gitula ceritanya bila anak dah besowwwwwww





- Tengok iklan scoot emulsion terus bangun nak joget...joget aku tak kisah lagi sebab dia tak kaco aku kan..huhuhuhuhu yang kisahnya bila keluar iklan sustagen or KFC terus cakap ''mama,nak,nak''



Jawapan aku simple ''duit ade?'' muahahahhahaahhaahahahah terus dia geleng kepala.. tau pon.. kalau xde diam. kahkahkahkahkah


Aku keluaq toilet tgk anak beranak tarak...ni mesti ade agenda tersembunyi ni kan nak main sorok2 lak...sekali diaorg balik dari drive thru mcd tuk si demok....hamboiii ayahnya pong ikutkan sangat si demok ni wat pe...sbb bukan si demok yang lahap..mama dia yang lahap tau x....muahahahahahaahahahahahha



...............................................................................................................................



Tengah servey tempat nak celebrate birday si demok tapi lambat lagi...saje gediks...uahuahuahauhauhaua *lempang lapanpulohkali*













1 comment:

cik nani said...

sama lipbam ngan saya..maybelin..ngee..anak sedara sy pon suka kobek2 barang mekap saya..hehe..