Senyum nampak gigi sikit pon jadila......

.

Tengok gambar dan baca..baca pehtu tengok gambar..ni je cara buat kita senyum sikit kan? keje je tak senyum2 pon susah....orang tengok muka kita pon nak muntah..miahahahahahahaa tetiba.. 


 Ade sape2 yang nak beli biskut coklat yang bahlol..?

 Hanya terdapat di kelantan....

 Saya pon ade notebook Apple gak....lu ade?

 Pernah tgk ayam sunat x?

 Tahukah anda bulu hidung akan memanjang 2 meter kalau anda simpan sehingga tua...? cer try...

 Terlajak perahu boleh diundur....terlajak kereta kepasirla jawapnya....

 LU makan LU mati!

 Kasihanila dia wehhhh.............mangsa pecah kereta ni...

 Soalan UPSR: Apakah Ibu negeri Melaka,Penang & Sabah?

Sape nak tido dalam bilik mandi????? 

Produk terbaru Nokia tanpa Simkad..






Yang penting kita HAPPY! 








12 comments:

fiza said...

Wakakakakaka...memang lawak ah. 1st time dgr ayam sunat.

fiza said...

Wakakakakaka...memang lawak ah. 1st time dgr ayam sunat.

----- ----- said...

Yang penting kita HAPPY....HAPPY

aNaYaNa said...

kat mall mana tubik tu?xpnoh napok pulok..hehe

lily lotus said...

yg terlajak tu kalau ke pasir takpe lagi, kalau ke laut terus? huhuhu

Puan tia said...

fiza: heheehe ayam dia je kot yg sunat..haha

Puan tia said...

-: yesss happy!

Puan tia said...

ana: ntoh..hahahaha

Puan tia said...

lily: haa kalau 2 xdapek den nak nolong..hahahah

mamamuhammad said...

x tahan.nangis bc post yg ni.hahahahah..dari ngantuk terus segar!!!

Puan tia said...

mama: heehhe

farah adila said...

hehehe...macam2...funny la