Stawberry farm @ Gohtong

.

Korang..Korang nak tau tak yang aku baru tau genting ade stawberry farm.............................................




Ke korang pon baru tau???? heeeeeeeeee baru lagi ke atau dah lama yek..ahhhh watever la yang penting seronok! tak payah naik cameron dah...sume dah ade dekat genting ok..cuma bezanya tak adela ladang teh bagai tu kat genting..tp aku ase coming soon mesti ade punya...biasela nak tarik pelancong kan....


 Self pick pon ade.. 100grm RM6 hinggit jek... mahal ke murah yek compare dekat cameron??



 Yang ni kes tak larat dah tu....berat ko aku dukung dari masuk sampai keluar farm ni..huhuhuhu


 Muka terpakse senyum...dah tak larat dah tu...tinggal nak terlondeh je ni..hihihihihi

 Restoran berunsurkan stawberry....ade aiskrim,air, macam2la...xkose aku nak singgah dengan si kecik tidonya...

 Aiskrim stawberry pon ade tau..sama sebijik cam kat cameron punya ..tp bezanya kat cameron 1 batang ni RM1 jer..tp kat genting RM2 ko tau................ gila bapak cekik darah....tp sedappppppppp

 Berebut2 ngan dak tecik ni....skang sume bende susah nak share!

Lepas terjadinya kejadian aiskrim tumpah atas badan sendiri + kena tengking ngan mama, dia terus buat aktibiti memasukkan tangan ke dalam plastik roti.....roti dibawak keluar tgn dimasukkan....



Jangan ditegur kalau berani kena ludah!










2 comments:

Marniey said...

urmmm, sedap nya. rindu nak makan strawberi :(

PinKy MoMMa said...

comel pulak kerusi stoberi tu huhu..tak de ke andengan cicah ciklat mcm tok ti..auwwww sweet gituu ;)