Perghhhhhhhhhhhhh! Perghhhhhhhhhhhhhh! Perghhhhhhhhhhhhhh!

.

Tajuk diatas melambangkan yang aku betul2 nak cheesecake. sekian.








Perghhhhhhh terliiuqqq


Sejak akhir2 zaman ni aku mengidam betul dengan cheseecake.. korg bagila ape2 jenis pon janji ade cheese aku bantaiii...perghhh fellnyaa....



Nampak tak tu..layan pulak dengan creamer2 extra tepi tu..perghhhh lagila buat aku tak lena tido malam...ni sume kes akak aku suka beno dengan cheesecake..selalu gak dia bawak pergi umah mak..tu yang dengan aku2 sekali terrrsuka jugak.. kalau dulu euwwww tak leh nak masuk tekak sangat..*biasela tekak org melayu* miahahahhahah


Baru2 ni akak aku bawak lagi 1 kotak blueberry cheesecake..makan memangla dh makan..tapi cmner semalam kat tempat keje asyik duk teringat je kek tu sampaikan balik2 keje trus bukak peti ais umah mak dengan excitednya...sekali kata ko FINISH YILEKKK. nasib baik aku tak pegang pinggan ngan garfu siap baru bukak peti es , lagi sadissss kalau camtu....



Perghhhhhhhhhhh! 


Tak leh jadi ni wehhhh, harini kena dapatka jugak wehhhhhh...ke ade sape2 baik hati nak bagi aku cheesecake?? i slice pon wokehhh jerk...theeeee



TOPMUM : teringat pulak dulu2 ade secret admire asyik duk bagi cake secret recipe jerk..naik loya tekak aku dah...



2 comments:

fiza said...

I luv cheesecake too. Skang pon tgh mkn cheesecake. Nak?...hehehehe...

Silalah belajar buat CC. Hari² bley mkn klo dah tau buat nnt.

Puan tia said...

fiza: hamboiiii lg wat den teringin betui ni..hahahah