Apela salah dia ...

Berita ni semalam.. tapi aku baru update harini..


Sanggup seorang bapa biarkan anak dia jadi camni.. mustahil dia seorang pekerja AM tapi tak mampu menjaga anak dia.. mustahill... mustahil...


Aku suspect ni kes dera.. sebab bapak dia kawin lain.. so budak2 ni atas jagaan bapak dengan mak tiri dia..


ishhh ko ni tak ade hati perut ke buat anak2 macamtu??? ko makan sedap2 pehtu ko biarkan anak2 ko kebulur??? ko cakap anak ko tak ade selera makan?? tak ade selra makan ke atau ko tak xbagi makan???!


Aku memang hanginla..zaman skang ni mak bapak pon dah tak sayang anak.. buat anak2 tu macam patung..


kalau dah tak sanggup jaga anak ..awal2 ko bagi orang jaga.. sekurang2nya tak adelah sampai kurus cenggini.. *hangin aku!*


Padan muka ko polis sekarang nak siasat pasal kes ko ni..


Ayat2 di atas macam aku kenal diaorg kan.. heheeheheh tak adelah tapi aku kesian dekat budak2 yang mak bapak sendiri sanggup buat macamni.. sedihhhhh sangat2... kita kat sini makan sedap2 tapi ade lagi budak2 kat malaysia yang terbiar macamni..kesiannnn sangat2...



PS: Kalau kita susah ade lagi susah dari kita............



4 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

kesiann...

Puan tia said...

ieda: hurmm kesiann kan........

cik nani said...

kesiannye....binatang pon sayangkan anak2 die..uhu~

Puan tia said...

nani: kesian.. tula zaman skang ni mcm2 tau terjadi..sian kt anak...