Korek telinga v.s Ambik gambar..

Good morning guys! selamat berblur di pagi isnin... MONDAY BLUES......



Tapi tak bagi aku.. harini aku happy nak masuk keje.. bukan sebab nak masukkan gambar2 hari minggu tapi memang aku happy nak buat keje.. yessssss nak masukkan gambar ... errrrrrrr silap2..



Entry lepas aku ade cakap yang aku nak pergi SHOWCASE AMAL tapi tuhan menentukan segala2nya.. tak jadi sebab hubby ade attend tahlil .. so aku & qaseh duk melepak kat umah.. aku geletek kau, kau geletek aku...



on sunday kami penuh dengan attend wedding.. balik2 dari wedding terus balik rumah sebab nak tido.. yep aku ulang lagi sekali...................tak perlu ulang kot, entry2 lepas pon banyak kali aku nak ulang ayat..

Habis semua terbongkang depan tv tido.. bangun2 dari tido nila aktivitinya.. hikhikhikhik*gelak comel*



Dialong mama&qaseh..


mama: sambil agkat qaseh dari bawak naik atas sofa.. ''jom kita amik gambar''

qaseh: ''haaaa?''


mama: ''duduk sini ok.. kejap tau nak amik camera...''

qaseh: ''haaa?''


mama: ''qaseh..smile.......''


mama: '' ok lagi 1.. smile gedik2...''

qaseh: tergelak2...


mama: ''lagi dan lagi qaseh.....''


mama: ''cer tutup mata pulak..''



mama: ''hurmm kejap yer..mama nak carik topi qaseh manala pulak mama letak..lupa..''


sambil mencarik tetap tak jumpa lalu disambarnya tudung..konon2 lepas mengedik nak meginsafla pulak kan...



mama: ''ok pakai tudung pulak''

qaseh: haaaa?


mama: ''smile qaseh....''


mama: ''aikk xmo xmo bukak lagi... sat sat...

qaseh: ''haaaa?''


mama: '' ok jap2 lagi 1...''


mama: '' kejap2 lagi 2.....''



Endingnya..korek telinga lagi ade fell.................................cer try cer try...




Eceli aku nak tangkap gambo dia yang terrrbaik sebab nak masukkan dalam contest pencarian baby comel 2011 .. nasib baik close date lambat lagi... masih lagi dalan pencarian nak ambik gambar yang mana 1..




haaaaaaaaaa? jawapan paling berkesan dari qaseh............


















6 comments:

Unknown said...

comei betoi qaseh pakai tudung, cun macam mamanyer :)

qaseh tia said...

wahhhh tq2..haha

nazirah said...

hehe tomei.. gigi ala lue.. hehe
tomeynyeeeeeeeeeee :)

qaseh tia said...

hheheeh atas ade 4 untie..hehehe

kaizen said...

haaaa???

hehehehe

qaseh tia said...

kaizen: ha?????????????? heeeeee