Nasi lemak 4 pot..

Ok aku dah habis fell depan youtube ni.. skang mase tuk fell depan blog.. blogwalking baru sikit..



Malam tadi dinner aku buat nasi lemak.. bila nak buat nasi lemak jer mesti aku masak 4 pot.. dengar macam banyak tak?? untuk 3 orang mulut.. 3?? yess buat2la paham sape lagi 1 mulut tu.. dia saje malam tadi makan 1 pinggan kecil habis tau.. aku letak kicap semata..makan sambil fell2 tengok kartun..


Banyak woo dia makan malam tadi...seksi tak????


Berguna jugak basikal ni.. diam dia duk dalam tu..aku nak cuci mulut dia pon aku angkut sekali dia ngan basikal2 dia sekali..senang...



Aku tunggu hubby balik baru makan.. *baik x?*



kul 11 malam tu baru makan...



Memang masak banyak sebab masing2 esoknya nak bawak bekal pergi keje..


Tak sempat aku nak kupas kulit telur..letak sebijik terus senang..ppndaila ko kupas bila nak makan kang..Timun asalnya aku letak banyak sebab aku suka makan timun lebih.. tapi tula kan bila dah ade 1 mulut extra ni pepagi dah merengek2 nak timun.. haihhhh qaseh habis timun mama...


Bekfes timun...sejak petang semalam sampaila malam tadi sampaila pagi ni dia duk makan timun jer....




CORETAN DARI CIK BUNGA: Sayang ngan anak mama!! skang dah pandai bisik2 kat telinga aku.. ape dia cakap aku memang tak paham pon..aku cakap ''ok'' ''ok'' jer...




No comments: