Botol susu besar gedabak..

Haaa cepat2 update blog..sat g nak bertapa depan utube ni.. *huu xhbs2 dengan cake boss* bedebusshhh!



Skang qaseh dah pandai nampak bende yang dia suka dia tunjuk..contoh salah 1


Botol baru qaseh...3in1..leh buat susu leh letak air masak guna straw dan minum tanpa straw..ade dis 14 hinggit jadi 8 hinggit.. tinggal 1 last.. elok dia tunjuk yang ade dis..huhuhuh kalau tak ade aku lupakan saje niat dia tu...



Sekarang dia minum susu 9aun selang 2/3jam dia mintak lagi .. makan tetap makan...


Aku amik camera nak tgkap pic botol susu yang dia kat sebelah ingat aku nak tangkap pic dia..layannnnnn tangkap jugakla kalau dah dia duk tersengeh cenggitu...


Dia bangun pergi kat bantal2 plak pehtu posing..maknenyer dia suh tangkap pic dia la 2..haihhh dak kecik ni...tido kalau kaki tak kena kat muka mama&ayah tak sah..





CIK BUNGA: yahoooooo nak tengok cake boss..tata titi tutu...




2 comments:

Ima Salsuzaima said...

cute nye amoi 1 ni.. kiss ckit boleh?? MWWAAHHH..HEHE

Puan tia said...

ima: heehe kisss la..