Tak ade cerita lain ke?

Good morning guys!




Adakah anda selesa tido malam tadi? weeeeee aku selesa sampai tak hingat ape dah.. sedar2 jer qaseh tido atas perut aku..



Malam tadi melepak kat rumah mak kejap sebab hubby pergi masjid . waktu tu kakak aku nengok citer CINTA MELODY dekat astro


*google*



Aku tak pasti ni ke yek ceritanya.. aku main hantam jer amik kat google...



Aku pon terpaksela nengok sambil dalam hati bercakap2 ''apela yang diaorg tengok ni.. tak ade citer lain ke''


Selang beberapa min cerita NORA ELENA pulak..



Tapi mase mula2 aku tak tahu cerita ape tu.. main layan jer walopon dalam hati '' eee gelila romantik2 ni..cerita apela yang diaorg layan ni..cer bukak maharajalwak ker sodap gak'' bila cerita tu dah habis baru aku tau '''ooo cerita nora elena ....''


Selang lagi ''oooo cerita ayu suraya''


Selang lagi '' ooo cerita natasya''




Tungu punya tungu memang xkan kuar nama ko punya!



Balik rumah aku dah kul 9.30 malam.. dalam pukul 10.30 malam camtu astro tak do citer tekan punya tekan aku terrlayan 1 citer ni ANNISA . mula2 nengok aku pikir ''citer melayu mesti tajuk nak kena letak nama perempuan'' cer letak nama ATIA pulak *tumbok*



Tapi yang paling ditunggu2 setiap hari kul 12.02min pagi rancangan TOP CHEF. aku suka nengok tak leh miss...






PS: malamni NO calling NO sms NO mengediks hanya untukmu...........................maharaja lawak.


2 comments:

saveqmm said...

sinetron indon syok juak..tpi kadang-kadang merepek..hehe
kak bunga,saya follow sini..
jemput ke blog saya k..
http://saveq.blogspot.com/

Puan tia said...

save: heheeh kita xminat citer indon.. huhuhuhu ok nnti kita folo balik k.